Zuid-Amerika - Reisverslagen van Afke Bloemhof - WaarBenJij.nu Zuid-Amerika - Reisverslagen van Afke Bloemhof - WaarBenJij.nu

Zuid-Amerika

Vandaag over een week, 3 november, ga ik voor dik 4 maand naar Zuid-Amerika. Ik start in Ecuador, ga vanaf daar naar Peru, Bolivia, Argentenië en vlieg terug vanuit Rio de Janeiro. Het gedeelte t/m Bolivia zal ik samen met Sandrine afleggen, die ik heb leren kennen via een reizigersforum.

Iets van de wereld zien, andere culturen leren kennen, weg van het gestructureerde leventje hier, het staat al een aantal jaar op mijn bucket-list. Nu het dan daadwerkelijk zo ver is kijk ik er dan ook erg naar uit!

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2014

Een lang verhaal kort gemaakt

18 Januari 2014

Het leven uit een rugzak

05 Januari 2014

Een halfvol glas

17 December 2013

Welcome to the jungle

06 December 2013

Stedenhoppen en Huaraz
Afke

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11170

Voorgaande reizen:

03 November 2013 - 11 Maart 2014

Zuid-Amerika

Landen bezocht: